AZ AMINOSAVAK A FEHÉRJÉK ALAPVETŐ ÉPÍTŐKÖVEI. A LEUCIN IZOLEUCIN ÉS VALIN AMINOSAVAK SPECIÁLIS SZÉTÁGAZÓ SZERKEZETÜKNEK KÖSZÖNHETIK ELNEVEZÉSÜKET: ELÁGAZÓ LÁNCÚ AMINOSAVAK. A BCAA-K FONTOSAK, MERT MÁS AMINOSAVAKTÓL ELTÉRŐEN AZ IZOMZAT BONTJA LE ÉS NEM A MÁJ. ITT VÉGÜL FELHASZNÁLÁSRA KERÜLHETNEK ENERGIAFORRÁSKÉNT VAGY ÚJ IZOMFEHÉRJÉK KÉPZÉSÉHEZ. A VÁZIZOMZAT EGYHARMADA BCAA-BÓL ÁLL.

 

MI IS A BCAA?

A BCAA 3 esszenciális aminosavból áll. Az esszenciális azt jelenti,hogy a szervezet nem tudja előállítani, így a táplálkozásunkkal kell biztosítani a megfelelő mennyiséget. A vörös húsok, tejtermékek nagyszerű BCAA források, de csirke és pulyka fogyasztásával is be tudsz vinni a szervezetedbe BCAA-t. Természetesen a Tejsavó fehérje turmixok is hibátlan források.

A szabad formájú BCAA-k nagyon jó választást jelentenek, mert szinte azonnal emésztődnek és bekerülnek a véráramba. Ha szeretnéd az izombontást megakadályozni, érdemes edzés előtt, közben és után is fogyasztani BCAA-t. Sőt nemcsak súlyzós edzéshez, de állóképességi edzéshez is kiváló és hasznos. Az elvesztett BCAA mennyiség pótlására a szakértők 10-10 gramm fogyasztását ajánlják edzés előtt és után, így anabolikus állapotban tudsz maradni. Ez mind szálkásítás, mind tömegnövelés idején fontos.

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Kiemelt hírek

Az InfraTrainer a TV2-ön, Több mint testőr

January 7, 2017

1/2
Please reload

Hírek
Please reload

Archívum
Please reload

Keresés kulcsszó alapján
Kövess minket
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square

© 2016 by Perfectum Infratrainer Stúdió

7621 Pécs, Rákóczi út 46.

Tel: + 36 70  2848 889

  • White Facebook Icon